در کانالم چیزی نمینویسم. اینجا سوت و کور شده .چهار ماه است منتظر یک جواب قطعی هستم تا دلم آرام بگیرد. از شهریور تا حالا هزار دفعه دکتر رفته ام و هزار نوع دارو و چرک خشک کن خورده ام اما نتیجه نگرفتم . با دوستانم ماه هاست بیرون نرفته ام . سه روز است در حال انجام دادن کاری هستم که وظیفه ی من نیست و تبعا از عهده اش هم بر نمی آیم ولی مجبور به انجامش هستم.مدام ب شهر مادری:اندیمشک...
ما را در سایت شهر مادری:اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 22:33